tenta imorgon

Har förberett inför begravningen imorgon. Har gjort en pastasallad som står i kylen och imorgon ska jag bara slänga ihop en grönsallad och in med fläskfilén i ugnen. Hoppas bara att ugnen vill fungera, annars är det bara att steka upp fläskfilén. det är ju inga problem. Har även dukat fram lite smått så slipper jag göra det imorgon. Man måste vara smart ;) 
   Som sagt, tenta imorgon. Det får faktiskt gå lite som det går. Är så svårt ämne att plugga till, så får se helt enkelt hur det känns imorgon när jag har den framför mig. Klarar jag den så är det bra, klarar jag den inte är det inte hela världen, får väl göra om den då bara och hoppas på bättre lycka då. Tatueringen blev omtyckt där hemma iaf, kanske inte av pappa men alla andra gillade den nog. Iaf mamma :D Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillade den med:) Så de så!

Och angående tentan så är det precis som du skriver. Skulle du inte klara den så klarar du den säkert gången därpå. Antar du skriver den nu. Lycka till!

2009-01-09 @ 10:12:00
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0