TRÖTT!

Herregud är riktigt trött idag. Kan vara för att jag gick upp 7 idag, vilket jag inte gjort på vääääldigt länge skall jag säga er. :P Är inte varje dag man skall vara i skolan halv 9. Sitter just nu och kollar på scrubs och kränger Polly och TuttiFrutti. Kvällen skall spenderas på soffan. Hur gött som helst. Undrar hur grannen ska vara ikväll, kan ju bli en liten dokusåpa. Malin och hennes hat mot grannen. ja, blir nog succé, jag är inte den enda som ogillar hans beteende här i huset. Sofia(grannen som bor precis under mig) stör sig också på honom, sådeså. Ska förövrigt gå en trappa ner imorgon och spendera kvällen hemma hos henne. Ingen av oss har några planer och hon skall upp tidigt på lördag och jobba och varför inte börja lära känna varandra nu när hon flyttar om en månad.. :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0