Trött i kroppen

Japp, som rubriken lyder är jag trött i kroppen idag. Helt slut snarare. Det tar verkligen på kroppen av att ligga still så länge och kroppen tror man torterar den. Men det är det värt, för resultatet blir ju bra :D Just nu gör det lite ont faktiskt efter att jag tvättat och smörjt in tatueringen, men annars är det inte så farligt. Det är konstigt för i vanliga fall brukar jag ha svinont efteråt. Efter förra tatueringen kunde jag inte ens gå och tvätta rent det var pest och pina, men jag skall verkligen inte klaga. Så här får det gärna vara efter nästa sittning också :) Ska äta lite frukost nu och snart kommer Annika och Emelie hit. Ska göra lite skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0