Utgång ikväll!

Varit ute på överby idag tillsammans med Jenny. Fick faktiskt köpt en del. Bland annat en klänning som jag skall ha ikväll, eller en partytopp om man frågar Jenny. jaja, hissen går inte alltid ända upp där! :)
Sofia var precis här och snodde lite låtar, så ikväll blir det party. Vi ska nämligen visa vilka i huset som är bäst på det och det är självklart vi!!! Ska alldelles strax börja göra mig iordning lite, eller iaf kolla vad jag skall göra med mitt hår. Måste diska också! Suck! Inte roligt! Eller så tar jag det imorgon, vi skall nämligen inte vara här ikväll, så då behöver det inte vara skinande rent.. hehe. Dags att börja kolla håret! Lägger nog upp lite bilder från kvällen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Hoppas ni har skoj ikväll!

Ser fram emot foton imorgon då.. ;-)

2009-01-17 @ 22:03:40
URL: http://www.nnika.se/wp
Postat av: Nnika

Nu är det "imorgon"..

Jag har utmanat dig i min blogg.. :-)

Kram!

2009-01-18 @ 09:05:15
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0