vill ha sommar!

Jag vill verkligen ha sommar nu! Under mina friveckor denna sommar ska jag verkligen ta vara på de soltimmar vi ev. kan få. Tänk vad skönt att ligga på stranden med en bra bok, jag struntar i om jag åker dit ensam, sol vill jag ha. Förra sommaren gjorde jag ju min tatuering på låret så då fick jag hålla mig borta från solen, eller ja iaf låret. Men iår, då jävlar vill jag ha sol. Jag skall även försöka bada mer iår. ;) Inte det lättaste när man heter Malin och är badkruka! Men iår ska det bli ändring på den fronten tänkte jag. Ska strax gå en trappa ner, men måste torka håret först. Mammas mat förut var förresten oerhört god och fick med mig hem som nu ligger i frysen. Perfekt! Något av det godaste som finns faktiskt måste jag säga :) 
   Glömde skriva vad låten jag letat efter så länge heter. Som du med Charlotte Perelli. Har haft den på repeat hela eftermiddagen. Den är verkligen bra! Lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0