wohooo!

Pratade nyss med systeryster och hon sa då att när man lämnat in sin studieförsäkran så borde pengarna komma från csn redan nästa vecka.. 11000 typ vilket inte är helt fel när vi knappt fick några pengar i dec och sen i slutet av denna månaden kommer pengarna som vanligt! Detta innebär att jag kommer kunna lägga undan lite pengar denna månaden för jag har ju inte direkt några utgifter nu i början och mitten på månaden. Förutom tatueringen då, men den kostar ju inte 11000.. wohooo! Sitter och lyssnar på Absolut Schlager, ja jag ÄLSKAR melodifestivalen och vet ni vad det bästa är?! Om en månad drar det igång igen! wohoo igen! Mallan kommer vara lycklig konstant i 6 veckor ;) Kan ju inte bli mycket bättre faktiskt!
  Borde ringa nu i veckan och boka tid för katternas kastrering. Känns som att det börjar bli på tiden och förhoppningsvis kanske de kan lugna sig liiiite efter det iaf. Behöver kanske inte vela 24h av dygnet utan de kanske kan dra ner det till 23h iaf. :) Sivert har fått för sig igen att det är roligt att springa ut i trappuppgången. Men nu stannar han iaf i trappan ner till andra våningen. När han hade sin förra trappuppgångsperiod brukade jag hämta honom längst ner med Bosse under armen. Än så länge har jag haft tur att ingen har öppnat porten, det vill jag inte ens tänka på!!! usch och fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0