Äntligen är helgen över

Helgen är över och jag är glad. Har jobbat förmiddag och det är inte roligt när klockan ringer 04.40.. Fy tusan. Men jag har klarat det ganska bra ändå. Idag var ingen rolig dag på jobbet.. Vi höll på med en maskin från klockan 9 till 14 ungefär. Satan vad arg jag var. Mitt temperament är inte att leka med och när det då är varmt, nacken, ryggen och magen gör ont och en maskin krånglar, ja behöver jag säga hur jag hade det? Men lugnade ner mig ganska snabbt när Sirpa och Catrin kom och tog över en stund. Tur det! Nu sitter jag och väntar på att Wimbeldon skall börja, hur bra som helst är den filmen! :) Imorgon är det första eftermiddagen för min del vilket innebär sovmorgon :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0