fortsatt lyckorus!

Ja det var så jäkla bra igår att jag fortfarande svävar i ett lyckorus!

Har iaf kommit iväg till apoteket idag så nu är halsen bedövad, eller ja det är snart dags att bedöva den lite till :) Apotekets halstabletter is the shit helt enkelt. Har precis lekat och gosat med Sivert och nu ligger han och stensover. Han tar i stort sett upp hela sängen och har jag en 120 säng och nu är det tydligen Bosses tur att gosa här i soffan. De har nämligen delat upp mig. I soffan är jag Bosses, i sängen är jag Siverts. Det blev inga glada miner på Sivert inatt när jag skulle lägga mig och sova och Bosse råkade lägga sig bredvid mig. Ojoj, han blev bortputtad i rekordfart av sin bror! Stackars Bosseman, inte lätt att ha en en tvillingbror som är dubbelt så stor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0