lönen är välkommen

Jag kan ju säga att lönen är välkommen när den kommer nästa vecka. Jag har inte fått pengar på 2 månader nu så en bruket lön sitter inte helt fel. Finns så mycket jag vill göra nu i sommar och då är det bra att ha bruket. Så vad vill jag ha och göra:

Permanenta håret
Köpa Tv
Ny mobil då jag använder lillebrors för tillfället
Roliga utekvällar med vännerna
köpa nya kläder och skor
Åker ju utomlands i augusti = en del pengar går åt
Kunna betala hyran och känna att jag har pengar kvar att leva med
Spara massa pengar på fonden!!!!!!!!


Ja ni ser, det kostar att ligga på topp! ;)


Den här dagen har spenderats hemma med katterna. Vi har tvättat och städat. Kvällen spenderades med Louise. En promenad runt kanalen med stopp för glass på slusscafét. Hur gott som helst! Imorgon drar allvaret igång igen. En vecka inlåst på fabriken. jaja, om en månad exakt är jag fri igen och då har jag två veckor ledigt innan skolan drar igång igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0