Svalka

Idag är det svalare ute och det är skönt eftersom jag jobbar eftermiddag idag och när jag vaknade förut låg jag inte i en svetthög. När solen ligger på så blir det jäkligt varmt hemma hos mig. Solen ligger på fram till 2-3 så ni kan ju tänka er hur det blir att sova i det. Katterna ville inte ha mat förens kvart över sex idag, undrar när det hände sist? Brukar vara mellan halv fem och fem annars, men jag klagar inte. Sitter och spanar på de nu i spegeln. De ligger inne på badrumsgolvet och gosar de där två nu. Hur mysigt som helst. Bosse ligger och håller om Sivert - Syskonkärlek på hög nivå?
Hoppas ni kollade på Wimbledon igår! Den är ju så otroligt bra den filmen! har ni inte sett den så gör det. Kirsten Dunst är med i den! Hur bra som helst verkligen, verkligen ett filmtips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0