Varmt!

Ni anar inte hur varmt det är inne på fabriken, speciellt när man är inne och klättrar i maskinerna. Inte nådigt! Men nu är det "bara" fem dagar kvar tills jag är ledig och jag hoppas faktikt att det svalnar av lite på måndag och fredag då jag gör eftermiddag. Jag vet att ni som är lediga vill ha soooool, men hade ni arbetat där jag gör hade ni önskat svalka bara så ni vet :) Just nu sitter jag hos max. Idag är det 6 år sedan vi hämtade honom. 4 juli 2003 är den bästa dagen någonsin i mitt liv! Har haft de 6 bästa år man kan ha tillsammans med honom. Ni anar inte vad han betyder för mig. Jag säger det ofta, men ni kommer ändå aldrig förstå det!


Kommentarer
Postat av: Nnika

pust.. jag tycker det är skönt att det börjat bli svalare utan att stå på bruket och jobba.. ;-) Sömnen är ju inte direkt bra om man säger så.. :-(



Mysiga maxilainen.. :-) Sex år går fort malin. Tänk om sex år från nu.. då är du färdig och utexad, förmodligen jobbar du som förskollärare (tror jobbsituationerna har förändrats då.. ;-) ).. Jaa.. och vem vet vad mer som kan hända.. ler

Ha det supergött Mallan och slit inte ut dig. :-)

2009-07-05 @ 20:55:42
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0