Det senaste året

Det senaste året har faktiskt varit händelserikt när man tänker tillbaka.. När man är mitt upp i det så känns det som att man inte gör någonting, att man bara står och trampar på samma ställe. Men jag har faktiskt gjort en hel del. Förra sommaren spenderades på bruket, högskolan började, jag har träffat så jäkla mycket nytt folk och hur underbara människor som helst som jag inte kommer släppa taget om, tänk på det Sändii och Speedow - mig blir ni inte av med ;)Jag har flyttat hemifrån, skaffat mig två underbara katter. Gäller inte bara att tänka på mig själv utan måste alltid tänka på de två också. Jag har varit i Grekland två ggr, haft hur många roliga utekvällar som helst - jag har levt livet helt enkelt. Hur underbart är inte det på en skala? Det är många som åker och reser jorden runt, men det lockar inte mig faktiskt. Jag lever hellre livet här hemma med alla mina underbara i min närhet, det är livet för mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0