Hur orkar folk?

Hur orkar folk spekulera i om Michael Jackson är död eller inte?! Han är borta och jag tycker det är tragiskt då han var min stora idol när jag var liten och har betytt mycket för mig musikmässigt även nu. Som gammal dansare kan man ju inte göra annat än att beundra honom. Allt snack om att han skulle vara pedofil tror jag inte ett smack på. Den familjen som fick massa pengar snackar nog en del, varför ta upp det så många år efter? Visst han har väl betett sig lite konstigt under åren, men med det mediepådraget han har haft på sig under så lång tid vem skulle inte bli lite knasig av det?
Har ni sett filmen där de påstår att hans döda kropp reser på sig i helikoptern? Enligt mig så ser det ut så när de byter vinkel med kameran. Tittar man på det några gånger så reser sig kroppen inte alls. Massa snack om att hans död skullevara fejkad och skulle den nu vara det förstår jag honom mycket väl. Hade jag varit så hausad som han var skulle jag lätt kunna fejka min död och bosätta mig på en öde ö eller något bara för att få vara ifred någon gång under mitt liv. Visst, är man en superstjärna får man tåla uppståndelse och skriverier i tidningar, men det finns fan en gräns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0