sista eftermiddagen

Idag gör jag sista eftermiddagen på jobbet, imorgon är det dags för första natten. Denna perioden har varit hemsk. Ingenting har fungerat som det ska och vi har fått springa som skållade råttor mellan maskinerna, men det har väl sin charm också eller nåt ;) Nu däremot håller jag på o lagar lite mat. Pannbiff, färskpotatis och brunsås. Min specialare, är riktigt grym på det faktiskt.  Hehe.

Inatt sov jag helt galet gott. Slocknade så fort jag la huvudet på kudden och det hör inte till vanligheterna när det gäller mig bör jag kanske tillägga. Vanligtvis kan det ta x antal timmar innan jag somnar, men igår då jävlar slocknade jag. Hur skönt som helst! Undrar hur jag kommer sova denna sommaren. När jag jobbar på bruket har jag alltid extremt svårt att sova, speciellt under mina friveckor då jag gått av natten. Att jag somnar mellan 3-4 är ganska standard då, så första förmiddagen sen är inte rolig när klockan ringer klockan 5. Men som tur är rör det sig bara om två månader. Längtar så tills första lönen kommer nästa månad. Inte helt fel ska jag säga er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0