än så länge

Än så länge har det varit tyst här hemma och jag fortsätter hålla tummarna för att det förblir tyst! Katterna njuter av att vara hemma iaf för de stensover. Det är inte mycket plats jag har i soffan kan jag ju säga, så det är dags för mig att snart resa på mig. Var ute och gick förut. Riktigt härligt med musik i öronen. Hoppas verkligen att det inte kommer mer snö nu, för det vill jag inte!
Nu ska jag ställa mig och skala lite potatis och förbereda lite inför maten ikväll! Duktig jag är!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad skönt Malin, hoppas det fortsätter gå bra :) annars får du och katterna flytta hit :D Här finns inte ett enda litet kryp!

2009-03-20 @ 18:23:12
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0