Äntligen förstår de

Äntligen förstår hyresvärdarna min situation och nu gör de verkligen något åt saken! Jag får inte komma hem förens råttjäveln är borta! Kommer inte ta den lägenheten jag tittade på förut och vill ge det här en chans. Men om det blir bra av det hela kommer det ta lång tid innan jag vågar vara hemma utan att få panik. Var där förut och hämtade lite grejer och fick panik och ville bara springa ut därifrån! Usch, mår verkligen inte bra av det här. Är verkligen helt slut av den här veckan. Skulle till UK imorgon egentligen, men skall ringa avboka imorgon för jag orkar verkligen inte! Det har varit för mycket känner jag! La mig förut och stensomnade verkligen och det är inte ofta jag gör det på vardagarna!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är UK?

2009-03-11 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0