fnissmajor

"Jaha, så var fnissmajorna igång igen" Fnissmajorna är jag och Emelie. vadå, vi skrattar väl inte så mycket, bara nästan hela tiden ;) Men någon måste ju stå för den biten också. Har nästan precis kollat på nya avsnitett av one tree hill och ätit riktigt god mat. Jag är sån mästerkock ska ni veta! Imorgon är det ju förövrigt våffeldagen och jag ÄLSKAR våfflor och skall kränga som en galning! Det ska bli mumsigt. Jag och Jenny åker ner till edet och mumsar i oss för ingen av oss äger något våffeljärn. hehe. Är även ledig imorgon och skall försöka ta mig ut till Överby en sväng och kika lite. Eftermiddagen blir lugn, skall strax ut och gå en liten sväng tänkte jag. ska bara ladda min Ipod lite och kanske lägga över lite ny musik :) Japp så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0