FY FAN!

SNÖ! Det ska inte vara snö nu, hur svårt kan det vara att förstå?! Det skall ju vara vår nu! Men nej nej, släng ner massa snö bara, gör det! Det positiva är iaf att skitungarna har varit jättegosiga nu på morgonen och när klockan ringde och jag skulle gå upp kom de istället och la sig på mig och somnade så jag fick allt ligga kvar lite till:D  Annars brukar det vara språngmarsch för de där två till köket när klockan ringer, för då är det frukost för deras del men idag var de väl för trötta. hehe.. Idag är det som sagt jobb 12-17 och sedan åker jag hem till Max och spenderar kvällen där. Nu blir det bara till att ta det lugnt här hemma innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0