håll tummarna nu!

Nu håller vi tummarna för att det går vägen det här. Jag och katterna här hemma igen och jag hoppas verkligen vi kan stanna nu. Man märker direkt på dem att det är här de skall vara. De är lugna på ett helt annat sätt, så nu skall det här gå vägen annars jävlar.

idag var det examination i skolan, så nu är ännu en kurs avslutad och på måndag drar nästa igång. Gick faktiskt väldigt bra måste jag säga och fick bra kommentarer om mitt arbete. Lite roligt att få beröm för mina kopplingar till litteraturen då jag inte läst en enda bok i den här kursen ;) Inte dåligt av mig! hehe.. ska ta och skriva en grej till skolan och sen skall jag ta min Ipod och gå ut och gå! Är ju så härligt väder ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0