Jäkla Bosse

Det nya bosse har kommit på det är att bita på sladdar!!!!! Har fått köpa en ny laddare till mobilen och nu måste jag köpa en ny sladd till hemtelefonen för den bet han sönder imorse. Det är när de precis har väckt mig och sett att jag är vaken men att jag inte orkat gå upp än som han börjar tugga på sladdarna. Jäkla skitunge, han kan väl komma på något annat för att protestera?! O nui ligger han här bredvid och låtsas som att inget har hänt! Skitunge!!!!
   Imorgon skall jag iaf iväg och jobba. De ringde från fritids på fuxernaskolan och jag som är ledig från skolan imorgon tackar ju inte nej till lite extra pengar. Skall även jobba på onsdag nästa vecka ett par timmar på förskolan. De ville även ha in mig på fredagen men då är jag i skolan tyvärr. Skönt att arbeta lite extra ibland. Tycker inte direkt om att vara på fritids då det inte händer så mycket där eftersom de är såpass självständiga, men men pengar är alltid pengar!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Usch, det är inte roligt när de är "trotsiga" de små.. ;-) Hoppas han slutar bita på sladdar!

Kram!

2009-03-26 @ 18:55:08
URL: http://nnika.se/wp
Postat av: Jenny

Få han att sluta med det innan nästa helg :)

2009-03-27 @ 10:59:53
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0