mean kitty


Man skulle ju nästan kunna tro att det är Bosse som är med i den här videon! ;) Nej då han som är så snäll så. Sivert&Bosse skall iaf sova hos Mallan K måndag till tisdag. Tack Malin, du är en ängel! Jag skulle egentligen varit hos frisören nu och blivit iordninggjord inför modevisningen ikväll, men jag har feber så jag åker dit senare i eftermiddag istället. Skulle egentligen stannat kvar på Stenungsbaden över natten, men jag mår verkligen inte bra så jag åker hem inatt efter sista uppträdandet. Har fått ner febern litegrann iaf och det är nog första gången som jag är hos mamma och pappa och inte fryser. Har t.o.m stängt av värmen och det händer ALDRIG här kan jag ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0