mössen är tillbaka

Japp nu är mössen tillbaka! Trevligt? ee nej.. I sopskåpet har jag en trasig lampa och den hörde jag att den flyttade på och sprang runder där inne. Tror den springer både inne i skåpet och i utrymmet under, är nämligen en liten glipa längst in i skåpet där den kan ta sig in bland mina grejer. Som tur är har man snälla grannar, så grannen på våning två kom upp och kollade i skåpet,men då såg han ingenting. En tjej som bodde på min våning här innan hade en stor kloakråtta inne i sin lägenhet och det var därför hon flyttade. Fy fan! Skall ringa hyresvärden imorgon för jag vill inte ha det såhär. Något får de göra. En lägenhet mitt i stan på tredje våningen skall inte ha möss så är det bara, de får göra något annars kommer jag leta efter en annan lägenhet och det vill jag verkligen inte för jag trivs så jäkla bra här och katterna trivs! Men nu får de ta tag i det här för det är flera lägenheter som har haft nu och så skall det inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0