råttfällor

Nu har de lagt ut råttfällor och jag hoppas verkligen att de får fast jäkeln. orkar inte ha det så här längre. Imorgon åker jag hem till mamma och pappa och bor där och eftersom max hatar katter blir sivert och bosse kvar här! Till saken hör att om jag inte får komma hem i helgen måste vi hitta nånstans för mina katter att ta vägen eftersom jennys minsting skall kastreras på måndag och mina är ganska vilda och hon behöver lugn och ro då hon kommer ha stygn över hela magen!!
har åkt på en dunderförkylning och den har satt sig på nacken. Ni som känner mig vet att min nacke inte har mått så bra de senaste åren, så jag vågade inte gå till praktiken idag.. men imorgon bör det vara bättre i nacken och då är det sista dagen på praktiken.. trist!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0