Så rätt!

Ibland när man är på förskola och jobbar eller har praktik frågar jag mig själv varför jag har valt denna yrkesbanan. De dagarna förekommer inte ofta, men det händer. Idag har det varit helt tvärtom. Bästa praktikdagen någonsin tror jag! Barnen har verkligen varit helt underbara och vi har haft så roligt. Gjorde en saga tillsammans med tre barn. Japp, vi har gjort en egen saga. Jag påbörjade den, men sedan fick de ta över. Den börjar med en liten gumma som bor i skogen, men slutar med superman och Lisa och Hugo som är på sjukhuset med plåster över hela kroppen, till och med på tänderna trots att de bara slagit i huvudet och ett knä. :) den slutade bra iaf för Lina och Hugo rymde från sjukhuset och gick hem och la sig och sov! Spelade in sagan så skall skriva ner den och läsa upp den för de andra barnen nästa vecka. Det är ju faktiskt världens bästa saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0