Skön morgon

Vaknade redan vid kvart över åtta av Bosse som stog och tuggade sönder min mobilladdare. Han måste varit väldigt uttråkad för såna saker gör han aldrig annars. Skitunge. Kvart i 9 gick jag ut på en promenad och var ute i en timme lite drygt. Kom hem och åt frukost. Just nu sitter jag och kollar på monstren som leker nån lek. Sivert ser ut som ett spöke, han har lagt sig under min vita sidenmorgonrock och jävlas lite med sin bror. Skall strax hoppa in i duschen och sen är det skola i eftermiddag som gäller för min del. Skönt med så här lugna förmiddagar. Slippa stressa!

Kommentarer
Postat av: Nnika

Självklart, Malin, självklart! (ja, du vet nog vad jag svarar på) ;-)

Visst är det skönt att ha en stressfri morgon, men det är rätt gött att sluta tidigt med.. :-)

2009-03-23 @ 20:04:54
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0