sova nu!

Nu ska jag strax gå o lägga mig. Jennie har varit här ikväll och vi hörde något skumt förut båda två, men det lät i ungefär en sekund och sedan försvann det och nu var det två timmar sen eller nåt. Så jag hoppas att när vi vaknar imorgon att vi är kvar hemma och inte behövt ta oss hem till Jenny under natten! Grannen har förresten tappat sina linser nyss hörde jag, då ska hon alltså ut:P Lugnt i huset idag förresten. Skönt det!

Vet inte om jag skrev det förut, men min lilla morfar var här förut med mitt skoställ som han har byggt. Så fint blev det och det fylldes upp snabbt med skor :) Har ju ett par stycken så att säga! Nej nu ska jag och pösmunkarna släcka ner här hemma och bege oss mot sängen, de har redan påbörjat sömnen för länge sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0