ÄNTLIGEN!

I förrgår när jag och Jenny skulle betala resan till Lefkas ville inte mina fonder det riktigt. När jag skulle sälja för att ta över på mitt konto kom det upp att jag hade en obehandlad order, vilket jag visste att jag inte hade. Jag försökte, försökte, försökte och även Jenny loggade in och provade även hon, men det funkade inte. För er som inte känner mig, så har jag ett jävla temperament och går saker och ting inte min väg på direkten då smäller det. Jag skulle behöva en boxningssäck här hemma som jag kan avreagera mig på under sep-maj då jag inte är på bruket och kan avreagera mig på helvetesmaskinerna. Men iaf, idag när jag loggade inte så fungerade det helt plötsligt. Varför kan det inte bara fungera på en gång så slipper jag de där jäkla utrbrotten jag får så lätt. Jaja, nu är resan betald iaf. Var även och fixade pass idag och kan hämta det tidigaste nästa onsdag. Gick snabbt och enkelt. Nu däremot ska jag och grabbarna gå och lägga oss. Bosse ligger redan här bredvid och stensover och vart Sivert är vet vi inte riktigt. Är väl under bordet eller något. Imorgon är det Vårruset och jag,Linn och Fanny ska gå med stavar. Vi kommer vara GRYMMA!

Har nämnt detta tidigare och jag gör det igen, vissa människor borde VÄXA UPP och gå vidare i livet. Inte stanna kvar i det som varit utan blicka framåt. Men framförallt VÄXA UPP!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är rädd för dig.

2009-05-06 @ 23:26:53
URL: http://riotineveryone.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oh,har du ett jävla temprament menar du? Det visste jag inte :P Ja gud vad arg du var när det inte funkade!

2009-05-07 @ 09:11:19
URL: http://jennyssen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0