bowling ikväll

Då är det dags för bowling ikväll och jag är taggad till max. 19.00 ska vi mötas på Buddys, 19.30 är det dags för middag och 22.00 bowlar vi. Jag hade tänkt vinna ikväll, lycka till säger jag bara;) Har aldrig hänt och kommer nog aldrig hända heller, men drömma går ju.. hehe.
   Har varit borta i parken med Sivert&Bosse idag. Full rulle som  vanligt. Ett tag hade de tävling om vem som kunde klättra högst upp i träden och då var jag nära på att få hjärtattack några gånger, men det gick ju bra tillslut. Nu är de hemma i tryggt förvar iaf. Bosse blöder kring ena klon märkte jag när vi kom hem. Hela klon är knallröd, men han verkar inte ha ont iaf så det är nog ingen fara. Har väl dragit i den i något när vi var ute. Får nog ta mig en liten extrakik på det där. Hönsmamma? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0