Imorgon gäller det

Japp, imorgon gäller det, allt ska sitta. Kommer säkert gå galant, gör vi fel så skitsam. vem bryr sig om det om hundra år? inte jag iaf. Efter att jag varit hemma hos Eve åkte jag för att spendera kvällen med Max faktiskt. Mamma&Pappa var hos Outi och Reijo och Jimmy var på övervåningen, så det blev bara jag och mitt lilla hjärta. Var ute och lekte och han jagade bollen som en tok. Precis som när han var liten. :)
   Sivert och Bosse har förresten fått syskon. Fyra stycken som bara är några dagar gamla och en av de är svanslös. Hur gulligt låter inte det? Mamma Svea kör då på med tanke på att mina grabbar bara är 10 månader. Jobbigt för henne att ha fyra småttingar att ta hand om när hon bara hade två vildingar sist gång och när hon var trött på dem försvann de ju båda två på samma gång. :)

tänk att de varit så små - 5 veckor gamla

Kommentarer
Postat av: Malin Granat

Men sickena godingar;) Jag ska själv bli "mormor " snart till sådana små godingar snart. Hoppas man kan hittar bra hem till dem sen bara. Hur går det med skrivandet för dig då? Själv sitter jag här och sliter mitt hår, men det löser sig ju alltid på slutet så blir det nog denna gången också. Kram

2009-05-20 @ 13:52:37
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0