internet här hemma igen

Nu här jag internet hemma igen. FIck ett helt nytt modem gratis av comhem fast att katten tuggat sönder sladden och det sa jag till dem också. Fick ett brev med där det stod: Du har, i kontakter med oss, uppgett att du har problem med ditt gamla moden. Så ska det givetvis inte vara - därför skickar vi dig ett nytt.
Haha nej så ska det givetvis inte vara, men om det är katten som är orsaken borde man inte behöva betala då? Det är ju inte fel på själva modemet egentligen. Fast jag ska inte klaga! :)

Kom precis hem från en myskväll hemma hos Karvonen med henne och Karro! Mer såna kvällar åt folket ;) Imorgon däremot blir det full ös medvetslös... eller nåt. Julia har fyllt år så hon ska firas först med bowling och middag på Buddys och efter det blir det utgång. Vi är 14 stycken som ska dit så det blir nog riktigt roligt tror jag :D Nu däremot ska jag gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0