Mycket roligt nu!

Det är mycket roligt som händer nu framöver. På lördag är det modevisningen på Lipz tillsammans med en av de bästa människorna på jorden, nämligen Eveliina Isopoussu, min underbara vän sen 18 år tillbaka :). Nästa helg ska vi fira Julia som fyller år och det blir på Buddys. Veckan efter det är första året på lärarprogrammet avklarat och det blir grillning med klassen och bara tre dagar efter det åker jag och Jenny till Grekland. Dagen efter vi kommer hem drar jobbet igång och jag ser faktiskt fram emot det. Visst jobbet i sig är väl inte det roligaste, men människorna jag arbetar med, de är härliga ska ni veta! Så nu är det mycket roligt. Livet är underbart helt enkelt! :D

Kommentarer
Postat av: linn

just det ja, jag kanske måste leta mig ut med andra ord! ;)

2009-05-14 @ 20:31:24
URL: http://linnssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0