resor hit och resor dit!

I helgen var det en tripp till Köpenhamn tillsammans med Anna, Tony och Fredrik. Hade verkligen en toppenhelg.. Har nog aldrig gått så långt i hela mitt liv, men roligt hade vi.. Köpenhamn är verkligen fint och det var första gången jag besökte staden och dit vill jag absolut åka igen. Det var tur att vi hade Anna och Fredrik med oss för de hade verkligen stenkoll på vart vi var HELA tiden och jag och Tony fattade ingenting. Tror att jag hade rätt en gång på vart vi befann oss under en hel helg. bra jobbat Mallan!




Den 1 juni bär det av igen, inte till Danmark utan till Grekland - Lefkas med systeryster. Kommer garanterat slå halvt ihjäl henne ett par gånger under den veckan, men det får gå!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ett rätt är bättre än noll rätt!

2009-05-05 @ 17:29:13
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0