Älskar söndagar!

Söndagar är en av mina favoritdagar. Idag har jag och katterna legat och dratt oss lääääänge.. Vi vaknade redan runt kvart över 9, men icke att vi gick upp då. nej nej, vi ägnade förmiddagen åt att kolla på lite serier. På söndagar finns nämligen inga måsten, utan man kan bara vara. Gick och åt lite pizza med Jenny, hem en liten stund och sedan hem till mormor och morfar. Nu däremot ska jag hoppa in i duschen där jag har planer på att stanna ett bra tag faktiskt.. Kvällen ska sedan spenderas framför tv:n tänkte jag!!! Perfekt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söndagar är så bra och så uppskattade :/) Wiiihaaa

2009-11-29 @ 19:44:45
URL: http://majsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0