feber

ställde klockan på 06.00 redo för första praktikdagen. Visserligen inte mått så bra i helgen o speciellt inte igår. Vaknar och har feber. KUL! Halsen är som ett rivjärn så jag halvsov till halv åtta då jag ringde förskolan o sa att jag inte kommer. Även min handledare ligger i feber. Har iaf tagit en halstablett nu så jag ska lyckas somna om. Apotekets halstabletter är det som gäller - bedöva halsen för en stund är UNDERBART! Vilken tur då att jag var o köpte glass igår. Det får man ju faktiskt lov att äta när man är sjuk! Så idag ska jag tycka synd om mig själv. Jag har bästa botemedlet också. SÖMN! Jag gillar inte ta värktabletter o sån skit för jag tycker inte det hjälper direkt. Tar det bara i värsta fall. Fungerar lika bra att sova bort några timmar av dagen. Tänkte att jag skulle må liiiiite bättre idag eftersom jag sov hela eftermiddagen/kvällen igår. Somnade runt fem någon gång och vaknade kvart över sju. Gick till affären o sen halvsov jag mig igenom ensam mamma söker och the proposal och jag stensomnade när filmen var slut. Men så har jag feber idag iaf. Aja, man kan inte alltid må bra. Synd bara att jag alltid tajmar in det vid fel tillfällen. Men såna människor måste det ju också finnas!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, du verkade inte jättekry igår direkt. Krya på dig!

2009-11-09 @ 09:00:03
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0