Ljusparty

Var hemma hos Carolina idag på ljusparty. Var väldigt mysigt och fick allt beställt lite. Bland annat en julklapp. Vi fick prova en grej för händerna och jag kan ju säga att jag aldrig haft såhär lena händer tidigare, så det beställde jag självklart. Hur bra som helst. Tror alla blev lite frälsta över det :) Var dragning förresten och tre av oss som var där fick med oss tre småljus hem och de luktar hur gott som helst. Tyvärr var inte min favoritdoft med där, men beställde den så om ett par veckor typ får jag hem alla grejer.

Har även fått fixat ljudet på datorn och innan Klas kom på vilken knapp vi skulle trycka på så skämdes Tomas en hel del ska ni veta och det kunde han gott göra för jag har varit ARG idag över ljudet. Men nu är det ju som sagt löst :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag tycker den är så jäkla skön att köra :D älskar den!

2009-11-01 @ 23:58:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så han har fått träffa den arga malin nu då? :P

2009-11-02 @ 17:54:45
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0