Lönt?

Gick upp runt halv 9 trött som en idiot efter att ha "fajtas" med katterna. Orkar inte med att de väcker mig 5-halv6 varenda jävla morgon för lite mat som de äter lite på, lägger sig o sover och äter resten när jag vaknar. Så nu har deras nya liv börjat och jag ska försöka vänja de vid att maten serveras när jag vaknar. Igår gick jättebra. Sivert puffade på mig i tio minuter och sen somnade han bredvid mig och Bosse som för ovanlightens skull. Så när jag vaknade vid 10 fick de mat. Idag var det inte lika roligt då Bosse skapade sig galen på att han skulle ha mat, men han äter inte frukosten så tidigt egentligen. Men jag gav mig inte så halvsov i tre timmar innan de fick frukost. Får se hur det går imorgon.

Började sedan skolan 9.15 för kursuppstart på delkurs2. 10.15 slutar vi. Hur lönt tror ni att det kändes? Hur givande vad det? Inte alls faktiskt. Jag kan också stå där framme och läsa rakt av från en powerpoint. Högskolan kan lika gärna anställa mig så kan jag hålla i hennes föreläsningar, ge mig en PP bara så löser jag det. Kanske t.o.m lite bättre! Tänk de som bor en bra bit härifrån. Roligt för de att åka hit för en timme när det är schemalagt fram till 12. nej, detta gillas inte!

Till något roligt istället då. Om en timme åker jag ner till Edet för en fika med Helena och Marina! wohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0