Max

Kom och tänka på en underbar dag tillsammans med Max under sommaren förra året, då jag fortfarande bodde hemma. Vi tog bilen och åkte till en sjö och bara myste. Jag pratar ofta om Max och han är verkligen mitt allt, men jag tror ingen förstår vilken relation vi har till varandra förens man ser oss tilsammans. Det finns bara ett ord och det är KÄRLEK! Hade jag inte haft honom i mitt liv hade jag inte varit den person som jag är idag det är en sak som är säker. Sen han kom till mig har jag ändrats mycket som person tror jag. Så tråkigt att jag inte träffar honom varje dag sedan jag flyttade hemifrån, men fredagkvällarna är våra, så är det bara. Då är det mycket mys och bus ska ni veta!



Ni ser ju hur underbar han är, kan man göra annat än att älska denna hunden? Nej, jag tror inte det. Men han är min och bara min! En sak är säker, det kommer bli jobbigt att vara borta två veckor i Thailand och inte kunna åka till honom när jag vill. Har varit borta 10 dagar som längst och de sista dagarna var jättejobbiga, låter kanske löjligt men det är jobbigt att vara ifrån honom. Samma sak gäller mina grabbar här hemma. Så när jag kommer hem blir det mycket pussar ska ni veta! Max är lite av en pusshund och pussas på kommando, det är inte illa ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0