mycket Stenmarck nu

Japp, som rubriken lyder är det mycket Stenmarck nu! Tyvärr är det saker när jag jobbar eller är i skolan. Imorgon har han en spelning på Expressens live TV eller nånting runt 13, så det kan jag ju kolla på när jag kommer hem. Fredag är han med i Bobster och det ska jag försöka kolla på. Tror jag har barnkanalen. haha. Lördag är han i Stenungsund och vem ska dit? Jo, jag! Det är det som är så bra när han släpper ny platta, han är med överallt! Hur bra som helst ska ni veta! Senaste plattan är nog den bästa hittills tror jag. Är inte en enda låt som jag känner är bara lite halvbra utan alla är verkligen bra och många som är helt galet bra! Lyssna på den om ni inte redan har gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0