ojojojoj

Just nu är det ingen glad Mallan som sitter här för någon har grejat med ljudet på min dator så det låter förjävligt!!! Så när jag får tag på denna någon så ska han få fixa det här, den jäveln. Spelas nämligen musik all min vakna tid som jag är hemma, men nu går inte det.. Så han ska få veta att han lever idag ska ni veta :P

Men kvällen igår blev lyckad och roligt att äntligen få träffa Jessica igen. Var alldelles för längesedan, men blir kanon nu när hon kommer upp till trollhättan :) Kommer bli hur bra som helst...


Kommentarer
Postat av: Tobias

Såklart det är en KA jag gör :D underbar bil, eller vad säger du?

2009-11-01 @ 16:50:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0