stackars grannar

för en gångskull har det varit tyst i huset hela morgonen, men så finns ju jag. Stackars grannarna om de hör mig hur jag hostar för det låter inte lite vill jag lova. En positiv sak har jag kommit på med att ligga hemma och hosta sönder mig - jag kan ta igen massa tid med katterna. Jag är ju nästan aldrig hemma under veckorna då jag har praktik känns det som. ute och flänger överallt hela dagarna, men nu får vi lite extra tid att mysa :D Imorgon hoppas jag vara tillbaka på praktiken för det här är verkligen inte roligt, men så som jag hostar funkar det inte riktigt känner jag... Skulle folk se mig nu skulle de väl tro att jag var jättelädsen. Ju mer jag hostar desto mer rinner tårarna.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0