Underbart!

Jag har alltid varit en person som har ett behov av att vara ensam. Jag kan inte ha folk runtomkring mig hela tiden, jag pallar inte det. Sitta hemma ensam en lördagkväll är enligt mig hur underbart som helst! Slippa tänka på något och bara vara. Visst är det roligt med sällskap men inget nödvändigt för mig. När jag bodde hemma och jobbade på bruket under vintern 07 och våren 08 tillbringade jag nästan all min tid på rummet. Man arbetar väldigt nära varandra på bruket hela tiden och när jag kom hem pallade jag inte ha någon i min närhet utan drog mig till mitt rum. Åker jag utomlands med någon/några är det inte så lätt att dra sig undan alltid, så då är en luftmadrass perfekt. Ligga ensam på den och guppa ute på havet... Perfekt. Så ett tips.. När ni märker att jag börjar bli arg, låt mig vara ifred, prata inte med mig och framförallt TJATA INTE PÅ MIG!(ta åt dig lillebror)  Då behöver jag vara ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0