vågen till mallan

Inte konstigt att jag har varit så trött de senaste dagarna, igår kväll bröt det äntligen ut på riktigt och nu ligger jag här och mår kass! Hostar sönder mig, mår illa, halsen värker, huvudet är som en snorboll och känner mig febrig. Men det är många barn på förskolan som är sjuka, så det är väl inte så konstigt. Konstigt att jag inte lyckats åka på något tidigare, var ju hemma ett par dagar i början men då blev jag ju sjuk innan jag träffade barnen. inte på för mitt lilla projekt på förskolan, men hinner jag inte göra allt denna veckan så åker jag dit nästa vecka någon dag och gör det sista på projektet så det blir klart. Hoppas verkligen att jag orkar gå imorgon. Men eftersom det bröt ut igår på riktigt så brukar det inte ta så lång tid innan jag mår bättre igen..

Har bäddat ner mig i sängen igen och tänkte inte göra många knop idag. Ska snart ringa och avboka min tandläkartid. Kanske inte så bra att gå när man hostar som en idiot... Inte så snällt mot tandläkaren kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0