Äntligen!

Den helgen jag längtat efter är äntligen här. LadiesNight helgen, bästa på året. Imorgon är det som sagt årets höjdpunkt - Ladies Night och finns det någon som längtar mer än jag? Nej, jag tror inte det. Showen har bara blivit bättre och bättre år för år, så iår lär det vara grymt ;) O kan det bli bättre när jag har så snygga kläder som väntar på mig i garderoben? Klänningen kommer jag bo i hädanefter och mina favoritskor! Kan det bli bättre? Nej, jag tror fan inte det. Lite extra lockar i mitt permanentade hår och kvällen blir perfekt med den artist jag beundrar mest på scen. På måndag i skolan kommer jag vara LYCKLIG! Var så säker. Första gången vi går ett helt gäng, innan har det bara varit jag och Jenny, men nu är vi åtta stycken. Kommer bli grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0