Award


Fick en award av Malin och tanken är att man skall berätta 10 saker om sig själv och det är inte det lättaste vill jag lova, men jag gör ett försök.

1. Man uppfattar mig på två sätt. En del tror vid första anblicken att jag är en riktig bitch och ja det kan jag vara ibland. Jag säger vad jag tycker och kan väl ibland låta lite hård, men sån är jag. De flesta andra tycker jag ser ut som en liten ängel, en som inte vågar säga ifrån och som inte vågar ta för mig. Jag själv skulle säga att jag är en liten blandning av de båda.

2. Sedan jag flyttade hemifrån bär jag med mig mobilen vart jag än går och får lätt panik om den inte är med eller om batteriet dör. Anledningen är enkel. Jag är otroligt rädd att något ska hända Max och att mamma eller pappa inte får tag på mig just för att mobilen inte är med mig. Skulle aldrig förlåta mig själv om något hände honom och jag inte kunde vara där så fort som möjligt.

3. Jag avskyr ringa och prata med folk jag inte känner, ni vet såna "viktiga" samtal. Drar mig alltid väldigt länge innan jag vågar lyfta luren. Kan dröja flera dagar.

4. Jag är ett riktigt kakmonster. Stolt över mig själv att jag lyckas ha kvar så gott som alla kakor jag köpte på kexfabriken för flera veckor sedan. Hurra för mig!

5. Jag älskar att laga mat. Tycker det är extremt roligt och brukar oftast bara slänga ihop lite och se vad resultatet blir.

6. Jag är rädd för extremt mycket saker. Listan är så lång att det inte ens är värt att rabbla upp den, men rädd det är jag för det mesta och brukar bli lite hackad för det av folk. Men sån är jag, lika bra att ni vänjer er.

7. Offentliga toaletter är bland det värsta jag vet. Är lite bättre nu på att använda dem, men när jag var yngre var det endast i krissituationer jag besökte de vidriga toaletterna. Nej fy fan vad äckligt.

8. Jag lever för mina djur och gör allt för att de skall må bra. Mår inte de bra, mår inte jag heller bra!

9. Jag saknar mina dansbarn varje dag.

10. Tycker 2009 har varit det bästa året på länge då jag har träffat så otroligt mycket nytt folk som jag har så jävla roligt ihop med.


Jag väljer att skicka vidare denna award till:

Jenny
Linn
Jonna

Josse
Zazza


Kommentarer
Postat av: Malin Granat

Hej, kul att få veta lite mer om dig! Kram Malin

2009-10-13 @ 22:26:37
URL: http://granaterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0