Igloo?

Känns som att jag sovit i en igloo inatt. Är så äckligt kallt hemma på nätterna så idag ska jag se om jag får igång elementen. De är lite skumma faktiskt, så jag får göra ett försök iaf. Så inatt har jag inte sovit allt för bra. Somnade kanske runt halv 4 och vaknade nu vid tio. Hatar verkligen de nätterna jag inte kan sova. Vrider o vänder på mig och sticker i benen. Att det sticker i benen gör det ännu värre och trots att jag är hur trött som helst går det inte. Det värsta är att om jag ligger vaken så tror grabbarna att de också ska vara vakna och då är de VAKNA! Inatt lyckades en av de öppna vitrinskåpet så det lät så in i helvete.. Stackars grannar. 

Men men, dags att tagga om. Ladies Night ikväll, kan det bli bättre? Nej jag tror inte det. Men först ska jag läsa lite inför skolan tänkte jag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0