Lyckorus

Ni anar inte vilket lyckorus jag är i. Har t.o.m kunnat sitta och skriva på nästa veckas seminarium och har inte så jättemycket kvar. har även skrivit lite på reflektionsjournalen. Martin Stenmarck är alltså min pluggpolare ;) Vaknade med ett leende på läpparna typ, 1000 nålar live liksom, då kan man inte vara annat än glad!!! Om jag gifter mig i framtiden SKA han sjunga på mitt bröllop så är det bara!!!

Hade så jäkla ont i fötterna igår, brukar inte ha ont av de skorna, men hade på mig de i 13h så när jag kom hem på morgonen tittar jag ner på mina otroligt svullna fötter. de såg ut som två potatisar typ. Så inte konstigt att jag hade ont. Men men, vill man fara fin får man lida pin. Nu ska jag värma lite mat och lägga in bilderna på datorn. Lägger upp här sen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0