Mallan och Bosse rapporterar

Sitter här med Bosse i knät. Han har varit lite jobbig i ett par timmar, men nu har han lugnat sig igen. Skönt det. Han är lite jobbig vissa dagar och hans bror är oftast världens snällaste. Sivert har förövigt lite regler han måste förhålla sig till här hemma och han är ganska duktig på det. När han var liten gick han alltid på datorn och lyckades varje gång stänga av den vilket resulterade i en arg mamma. Han älskade även att leka med sina jäkla möss i sängen.... när mamma sov, vilket också resulterade i en arg mamma. Så sagt och gjort regler sattes upp. Inga möss i sängen och stäng inte av datorn. Han håller de ganska så bra faktiskt. Brukar ofta hitta möss i sängen när jag kommer hem eller när jag ska gå och lägga mig, så antagligen leker han där när jag inte är hemma. Datorn stänger han inte av längre, men vill ställa sig på den ibland och kolla läget, men med hans kroppshydda är inte det att rekommendera, så det ska vi träna bort. Bosse är det ingen idé att sätta upp regler för, hade blivit en hel roman skulle jag tro. Men han är söt iaf, en liten jävel, men en söt en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0