Mys med Louise

Louise har varit här hela kvällen. Lagade lite god mat till henne och sen har vi proppat i oss ostbågar o massa godis.Perfekt fredag helt enkelt. Har även fixat naglarna igen och de blev mycket bättre än sist gång.Lite långa kanske, men men bara jag vänjer mig så ska det väl vara lugnt! Tycker verkligen Tova och Calle är grymma i Idol, men hur grym var inte Reza idag? ojojoj vilken pipa hon har. Om man ändå kunde sjunga så. Hade ju inte tackat nej till det iaf..

En sak som gör mig glad är att låtarna till Melodifestivalen 2010 har presenterats nu. inte helt klart än vilka som ska framföra dem, men detta innebär att det inte är långt kvar tills mitt liv drar igång igen :) wohoo, bara 4 månader kvar typ.
En sak som gör mig lite arg är skolan som krockar med roliga saker. Skulle ev kunna åka till spanien nu i dec, men då krockar det med en viktig grej tillsammans med min Vgrupp och det känns inte så bra att missa det. Men känner jag detta gänget rätt så kanske det inte blir av, eller så kanske jag t.o.m kan få de o ta det liiiite senare när jag inte skall in till skolan alls. Man vet aldrig :P


Kommentarer
Postat av: sEMOn.blogg.se

Det är bra med långa naglar nu så du kan sätta klorna i stenmark ;)

2009-10-17 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0