Nytt med Stenmarck

Martin Stenmarck var på radion tidigare idag och jag sitter och lyssnar på det nu. Har kört en ny låt från skivan - Andas. Inte lite bra eller så, utan snarare grymt bra. Skivan släpps 28oktober och då landar den hemma hos mig, tror ni jag längtar? Just nu är det 1000 nålar och den låten live är inte att leka med. Rysvarningar. Tror även att han kommer köra ett par till låtar under sändningen, kan ju alltid hoppas. Han kommer förövrigt till Stenungsund 14 november och ja, jag behöver väl inte fråga om ni vet vem som ska dit? Lycka att se den mannen uppträda, men det har ni nog märkt vid det här laget att jag tycker. Så om ni vill överraska mig någon gång så är det bara att fixa så att han kommer och knackar på min dörr, jag hade uppskattat det ;)

Septemberland <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0