Planer, planer och lite mer planer

EvaLotta&MajBritt är igång igen med massor av olika planer. Går alla våra planer kommer vi ha så jäkla roligt ;) Nu blir ni allt lite nyfikna va? Jo, jag förstår detta men då får ni fortsätta vara det. Är bara vi två som knäppar oss litegrann som vanligt. Vara seriösa vad är det liksom? Det är ju onödigt! På onsdag ska vi iaf kolla efter klänning till mig. Vill ha någon ny klänning på lördag, vara lite fin inför Stenmarck liksom ;) Längtar verkligen... Om en vecka sitter jag här och är väldigt lycklig, det är en sak som är säker. Kommer gå runt med ett leende på läpparna i en vecka eller nåt, brukar vara så när jag sett honom uppträda. Det är en speciell upplevelse faktiskt, grym scenartist är han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0